torstai 17. lokakuuta 2013

punatukka


Hengailin eilen tollasen punatukan kaa, nii räpsästii parit kuvatki :) Syksy alkaa olla ohi, buu! Eilen ekat pakkas asteetki ulkona, hyi että.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti