torstai 17. lokakuuta 2013
punatukka
Hengailin eilen tollasen punatukan kaa, nii räpsästii parit kuvatki :) Syksy alkaa olla ohi, buu! Eilen ekat pakkas asteetki ulkona, hyi että.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti