tiistai 17. syyskuuta 2013
Syksy
En tiiä miks tää kone vääntää näistä kuvista näin huonolaatusia. Huomenna enkun ylppärit, hyi hitto. Laudatur i'm gonna get you! (NOOT)
sunnuntai 8. syyskuuta 2013
mökkifiilistelyt
Muutama kuva viikko sitte toteutuneelta mökkireissulta. Oli ihanaa nauttia viimesistä kesäsäistä hyvässä seurassa syöden mahan täyteen hyvää ruokaa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







