torstai 17. lokakuuta 2013
punatukka
Hengailin eilen tollasen punatukan kaa, nii räpsästii parit kuvatki :) Syksy alkaa olla ohi, buu! Eilen ekat pakkas asteetki ulkona, hyi että.
tiistai 8. lokakuuta 2013
jolo
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)