tiistai 17. syyskuuta 2013

Syksy


 En tiiä miks tää kone vääntää näistä kuvista näin huonolaatusia. Huomenna enkun ylppärit, hyi hitto. Laudatur i'm gonna get you! (NOOT)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti