tiistai 17. syyskuuta 2013
Syksy
En tiiä miks tää kone vääntää näistä kuvista näin huonolaatusia. Huomenna enkun ylppärit, hyi hitto. Laudatur i'm gonna get you!
(NOOT)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti